ATG lanserade häromdagen sin nya Flashbaserade webbsajt på ATG.se. ATG lanserade sin första sajt redan 1998 – tio år senare är ATG.se en av Sveriges största spelsajter med över 150 000 kunder och en årsomsättning på 2,4 miljarder kronor.

Nya ATG.se har en helt ny design och en rad nya funktioner. De tre största nyheterna är:

  1. Det blir enklare att spela. Kuponger och startlistor är i samma fönster, och odds och streck uppdateras automatiskt.
  2. Skräddarsydda startlistor. Du kan själv skapa nya analysmöjligheter med valfria fält i startlistorna.
  3. Mer redaktionellt material. På nya sajten blir det mer nyheter, tv-intervjuer och bloggar.

-”Nya ATG.se bjuder på mer levande sport, mer levande spel och blir mycket enklare att använda”, säger Peter Ågren, chef för ATG.se.

-”Med nya ATG.se kommer vi att kunna bjuda våra kunder på en ännu större spel- och sportupplevelse. Den nya sajten bygger på kundernas önskemål om nya funktioner och tjänster. Vi har lyssnat, värderat och sedan förverkligat de bästa förslagen”, säger Peter Ågren.

På ATG.se finns en abonnemangstjänst – Live – med direktsänd trav- och galoppsport varje dag, och ett lopparkiv med över 8 000 lopp.

-”Just livekänslan ska spegla hela sajten. Våra kunder tycker att ATG är det spelföretag som är mest förknippat med levande sport och spel, och det har varit den röda tråden i hela arbetet med den nya sajten”, säger Peter Ågren.